Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті - Қазақстан Республикасынын Қаржы министрлігі Қазынашылық комитеті
Menu
+7 7172 717312

kk_mfrk@minfin.gov.kz
Кіру Тіркелу │ Жабық ақпаратқа кіру үшін

Аккаунтқа кіру

ММ/КСС коды *
Құпиясөз *
Запомнить меня

Тіркелу

Жұлдызшамен (*) белгіленген міндетті түрде толтыру қажет.
ММ/КСС аты *
ММ/КСС коды *
Құпиясөз *
Құпиясөзді қайта енгізіңіз *
Email *
Еmail-ді қайта енгізіңіз *

Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті

Акмолинская область

Жиырма бес жылдың мерейлі белесінде барлық міндеттердің биігінен көрініп келеміз

2019 жылдың жиырма жетінші қаңтарында Қазынашылық өзінің 25 жыл мерейтойын атап өтпек! Осыдан 25 жыл бұрын үлкен жол бастау алды. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің құрамындағы Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен 1994 жылғы қаңтарда құрылған Қазынашылық органдарының орталықтандырылған жүйесі, қазір Үкіметтің қаржы ресурстарын тиімді әрі пәрменді басқаруды және бюджеттің атқарылуын үздік бақылауды қамтамасыз ететін функционалдық сипаттамалар кешенін білдіреді. Қазақстанның қазынашылығы еліміздің бюджет жүйесінің буыны ретінде қалыптасу мен дамудың орасан жолынан өткен болатын. Өткен жылдары қазынашылық органдары Ұлттық бюджет жүйесінің қалыптасуы мен құрылуына, Қазақстан экономикасының нығаюына елеулі үлес қосты.

Ақмола облысының қазынашылық жүйесін қалыптастыру 1999 жылғы мамырына жатады, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 6 мамырдағы «Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің кейбір мәселелері» № 534 қаулысына сәйкес қазынашылықтың аумақтық органдары мемлекеттік органдар болып қайта құрылған кезде, сондай-ақ «Астана қаласы және Ақмола облысы бойынша қазынашылық басқармасы» мекемесін бөлу жолымен Көкшетау қ. және  «Астана қ. қазынашылық басқармасы» орналасқан орнымен «Ақмола облыстық қазынашылық басқармасы» мемлекеттік мекемелері құрылған болатын.   Басқарманың құрылу бастауында А. Н. Назарова тұрды. Ақмола облыстық басқармасының штат саны 1999 жылы 110 адамды құрады. Облыстық басқарманың құрылымында 16 бөлім және 18 аудандық (қалалық) Қазынашылық бөлімдері болды.    Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 24 маусымдағы №695 қаулысын орындау үшін Ақмола облыстық қазынашылық басқармасы 2004 жылғы 05 тамыздан бастап Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті болып өзгертілді.

         Департамент қызметінің барлық кезеңінде өзін перспективалы дамып келе жатқан қаржы органы ретінде көрсетті. Департамент ұжымында шығармашылық рух бар, департамент қызметкерлері тұрақты түрде кәсіби деңгейін арттыру, бюджеттік заңнама саласында ғана емес, Нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделеу бойынша жұмыс істейді. Өткен жылдар ішінде Департамент командасы, сапа деңгейі мен кезкелген міндеттерді орындауға жауапты көзқарасын көрсете отырып бірнеше рет Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің пилоттық жобаларына қатысты.

         Мәселен, 2001 жылы Ақмола облыстық қазынашылық басқармасы ORACLE бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде әзірленген Қазынашылықтың интеграцияланған ақпараттық жүйесін (ҚИАЖ) енгізу бойынша Пилот болды. Біздің басқарманың қызметкерлері  Н.Кенжеғалиев, О. Середкина, Т. Яковлева, А. Тулузбаева, З. Мукушева , Р. Ахметжанова, А. Сәрсекеев Қазақстан Республикасының басқа облыстарында ҚИАЖ-н тираждауға қатысты.

Жаңғырту жүйесінің мақсаты - мемлекеттің қаржы ресурстарын басқару жүйесін реформалау. Осы кезеңнен бастап Қазынашылықтың барлық аумақтық бөлімшелері республикалық бюджеттің атқарылуын және жергілікті бюджеттерге кассалық қызмет көрсетуді қамтамасыз ете отырып, бірыңғай ақпараттық ортада жұмыс істейді. Жаңа жүйе барлық деңгейде мемлекеттік бюджеттің атқарылуына пәрменді бақылау жүргізуге және негізделген қаржылық-экономикалық шешімдер қабылдауға мүмкіндік берді.

Бірыңғай қазынашылық шотты ашу және Қазынашылықпен әзірлеген механизмнің арқасында,  жүйе күн сайын бюджеттің жай-күйін қадағалауға мүмкіндік береді: кірістер, шығыстар, облыстар және жалпы республика бойынша ақша қаражатының қалдығы. Жүйе нақты уақыт режимінде бюджет қаражатын аударуды белгілейді және олардың нысаналы мақсаты бойынша жұмсалуын бақылайды. Құжаттарды бақылау мен бекітудің жаңа құралдары жүйенің қорғалуын айтарлықтай арттыруға және сыбайлас жемқорлық қауіпсіздігі мақсатында тұтастай алғанда төлемдерді пакеттеу процесін автоматтандыруға, адам факторының болуын барынша азайтуға мүмкіндік берді.

2009 жылдан бастап Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті мемлекеттік мекемелермен, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерімен, «Қазынашылық-клиент» уәкілетті мемлекеттік органдармен электрондық құжат айналымы бағдарламалық өнімінің тәжірибелік  пайдалануды енгізу бойынша пилот болып табылады.

Жүйенің мақсаты қазіргі заманғы интеграцияланған тиімділігі жоғары ақпараттық ортаны ұсыну арқылы Қазынашылықтың қызмет көрсетілетін мемлекеттік мекемелермен өзара іс-қимылының тиімділігін арттыру болып табылады, жүйені енгізу мемлекеттік органдарға қызмет көрсету рәсімін жеделдетуге мүмкіндік берді.

         «Қазынашылық-клиент» АЖ Қазынашылық комитетінің бірыңғай ақпараттық ортасында бірлескен жұмыс мүмкіндігін қамтамасыз етті. Өзіне-өзі қызмет көрсету режимінде мемлекеттік мекемелер құжаттардың электрондық нысандарын толтырады. Тексерілгеннен, келісілгеннен және бекітілгеннен кейін бұл құжаттар ҚИАЖ-нде автоматты түрде қолжетімді.  Мемлекеттік мекемелерге қашықтықтан қызмет көрсету есебінен қызмет көрсету жылдамдығының артуы, Мемлекеттік мекемелердің қағаз, уақытша және көліктік шығындарының қысқаруы, әкімшілік кедергілердің азаюы, адам факторының қателері есебінен қайтарулар санының азаюы (құжаттарды енгізу кезіндегі форматтық-логикалық бақылау, қазынашылық жүйесінің анықтамалықтарына тікелей жүгіну) жүргізіледі.

Қазынашылық Комитеті мен оның құрылымдық бөлімшелерінің мүдделі мемлекеттік органдар мен мемлекеттік мекемелерге деректер мен есептерді беру, Қазақстан Республикасының Үкіметіне және басқа да ведомстволарға бюджеттің атқарылуы жөніндегі қаржылық ақпаратты беру функциясы автоматтандырылды.

2010 жылдан бастап біздің Департамент ұжымы Қоғамдық сектордың халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына сәйкес бухгалтерлік есепті енгізу жөніндегі жобаға, есептеу әдісіне (ҚЕХС ҚС) қатысушы болып табылады.

Бухгалтерлік есепті жүргізудің жаңа жүйесіне көшу Ел Президенті белгілеген міндеттердің бірін - мемлекет активтерін басқарудың ашық және айқын жүйесін құру мүмкіндігімен байланысты объективті қажеттілік болып табылады.

ҚЕХС ҚС қолдана отырып басқару шешімдерін қабылдау, мемлекеттік ресурстарды басқару, бюджеттік шығыстарды нақты жоспарлау үшін ақпаратты неғұрлым тиімді пайдалану мүмкіндігі пайда болды.

               2011 жылы Қазынашылық департаментімен «е-Қаржымині» «интеграцияланған ақпараттық жүйесін құру» бойынша пилоттық жобаның қатысушысы болып табылады.

               «Е-Қаржымині» АЖ құрудың мақсаты Қаржы министрлігінің Мемлекеттік функцияларын барынша мүмкін болатын орталықтандырылған автоматтандыруды қамтамасыз ету болып табылады.

               Министрліктің ішкі бизнес процестерін басқару жөніндегі «е-Қаржымині» жүйесі мыналарды көздейді: стратегиялық басқарудың үздіксіз процесін қолдау, жоспарлау мен бюджеттеудің бірыңғай жүйесін құру, күнделікті бухгалтерлік есепті жүргізу, кадрлық әлеуетті басқару, ақпараттық технологиялардың процестері мен міндеттерін қолдау, атқарушылық және сот құжаттарының есебін жүргізу, бюджет ақшасын басқару, мемлекеттік қарыз алу мен кредиттеуді басқару, қаржылық және бюджеттік есептілікті жинау мен шоғырландыру, тәуекелдерді бағалау негізінде қаржылық бақылауды жүргізу.

2014 жылы Қазынашылық департаменті Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің аумақтық бөлімшелерінің қызметі мен қазынашылық қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша пилоттық аймақ болып табылады.

Біз қатысқан пилоттық жобалар әлемдік жетекші АТ көшбасшыларының үздік технологиялары мен тәжірибелерінде әзірленген, наградалармен атап өтілді. Қазынашылық комитетін жаңғырту жобасын табысты іске асырғаны үшін компьютерлік технологиялар саласында наградалар беру жөніндегі Дүниежүзілік қор Қазынашылық Комитетіне ҚИАЖ енгізгені үшін «21 ғасыр жетістіктері үшін компьютерлік әлем бағдарламалары» медалі мен сертификатын табыс етті. SAP-Форум аясында «е-Қаржымині»жобасы» ТМД елдерінің қаржы министрліктері арасында ірі кешенді ақпараттық шешімді табысты енгізгені үшін» және «ТМД елдерінің аумағында мемлекеттік сектордағы стратегиялық басқару бойынша бірінші IT-шешімдерді табысты енгізгені үшін» номинациясы бойынша екі наградамен марапатталды.

                «Бес институционалдық реформаны іске асыру бойынша 100 нақты қадам» Ұлт жоспарының 98 қадамын іске асыру шеңберінде 2018 жылдың 1 қаңтарынан бастап халық саны 2000 адамнан асатын ауылдық округ, ауыл, кент, аудандық маңызы бар қала деңгейінде жергілікті өзін-өзі басқарудың дербес бюджеті енгізіледі.

         Қазынашылық департаментімен облыс өңірлерін дербес бюджетке көшуге дайындау бойынша үлкен жұмыс атқарды. Жергілікті өзін-өзі басқару бюджетінің жаңа деңгейін енгізу бойынша дайындық шаралары 2016 жылы басталды. 2016 жылдың қараша айында Целиноград ауданында Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің атқарушы және уәкілетті органдар мен дербес бюджетті енгізу мәселелері жөніндегі жұмыс кездесуі өтті.

         Қазынашылық департаментінің қызметкерлері жергілікті өзін-өзі басқару органдарының дербес бюджетін енгізу мәселесі бойынша облыстың ақпараттық-түсіндіру тобына енгізілді және облыстың барлық өңірлері бойынша семинар-кеңестер өткізуге қатысты.

        Сондай-ақ қазынашылық органдарының қызметкерлерімен жергілікті өзін-өзі басқару бюджеттеріне қазынашылық қызмет көрсету ерекшеліктері бойынша ауылдық округ әкімдіктерінің қызметкерлерімен бірнеше рет семинарлар өткізілді (жиынтық жоспарларды жүргізу және бюджет ҚБШ қаражатының жеткіліктілігін бақылау бөлігінде).

             2017 жылы ағымында Департамент, аудандық, қалалық басқармалардың қызметкерлері барлық бизнес-үдерістер бойынша қазынашылықтың ақпараттық жүйелерін тестілеуге қатысты.

             Бүгінгі таңда Ақмола облысының 69 әкімшілік-аумақтық округінде дербес бюджет енгізілді.

             Мемлекет басшысы «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы –жаһандық бәсекеге қабілеттілік» атты Қазақстан халқына Жолдауында бюджет шығыстарының тиімділігін арттыру міндетін қойды.

             Жолдауды іске асыруға көлеңкелі экономикаға қарсы күрес, құрылыс барысына мониторингті күшейту және бюджет қаражатын ұтымды пайдалану үшін Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитетімен 2017 жылы пилоттық режимде мемлекеттік сатып алуды құрылыс кезінде қазынашылық сүйемелдеу тетігі енгізілді.

             Мәні мынада,  мемлекеттік сатып алу конкурсы өткізілгеннен кейін ақша ағындары тапсырыс берушіден тауарларды, жұмыстарды және Қызметтерді түпкілікті жеткізушіге дейін қазынашылық органдарымен сүйемелденетін болады. Осы мақсаттарүшін бас мердігердің және бірінші деңгейдегі барлық қосалқы мердігерлердің шоттары қазынашылық органдарында ашылатын болады. Механизм төлемдердің ашықтығын, салықтардың толық төленуін, құрылыстың сапасын бақылауды, қаражаттың мақсатты пайдаланылуын, қазақстандық қамтуды бақылауды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті «Құрылыс бойынша Мемлекеттік сатып алуды қазынашылық сүйемелдеу» пилоттық жобасының қатысушысы болды.

             Бүгінде Қазынашылық департаменті 18 аудандық, қалалық басқармалардан және 14 бөлімнен тұрады, Департаменттің штаттық саны 223 адам. Департамент республикалық және жергілікті бюджеттің 905 мемлекеттік мекемесіне және квазимемлекеттік сектордың 47 субъектісіне қызмет көрсетеді.

             Департаменттің кадрлық құрамы жас және тәжірибелі мамандарды біріктіреді, қызметкерлердің орташа жасы-36 жас. Департамент құрылған күннен бастап ұжымда Қ. Б. Садуова, О. В. Середкина, Т. Ю. Яковлева, Б. К. Жапарова, О. М. Мартысевич, О. Ш. Нұрпейісов, А.С.Тулекеноваеңбек етеді. Әр жылдары Департаментті А. Н. Назарова, З.А.Исмаилов, А.С. Биахметов,  Р.Е. Мукатова басқарды.

             Қазақстан Республикасы қазынашылығының аумақтық бөлімшелері арасында қызметті рейтингтік бағалау бойынша жұмыс қорытындысын шығару кезінде Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті бірнеше рет жетекші орынға ие болды, аудандық, қалалық қазынашылық басқармалары арасында жұмыс қорытындысын шығару кезінде Жарқайың, Атбасар, Сандықтау аудандық басқармалары алдыңғы орынды иеленді.

             Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті өз қызметі барысында Ақмола облысында өткізілетін барлық іс-шараларға белсенді қатысады. Департамент қызметкерлерінің облыстық департаменттер, басқармалар мен мемлекеттік кәсіпорындар арасында өткізілетін барлық «Бірлік» спартакиадаларына қатысуы.  Ал 2010 жылдан бастап мемлекеттік қызметшілер арасында «Отан» жыл сайынғы облыстық спартакиадасында қатысады. Барлық спартакиаданың қорытындысы бойынша біздің қазынашыларымыз жүлделі орындарға ие болды.  Департаменттің жетістіктері көптеген грамоталар және наградалармен расталды. Қазақстан Республикасы Қазынашылық комитетімен өткізілген 2018 жылғы жазғы спартакиадаға қатыса отырып, біз 3-ші жүлделі орынға ие болдық.

             Департаменттің төрт қызметкері Ақмола облысы Мемлекеттік қызметшілерінің Құрмет Кітабына енгізілді: Кот Владимир Иванович, Еременко Инга Юрьевна, Искакова Алмагүл Кәкімқызы, Садықова Гаухартас Сейтбаталқызы.

           Жұмысты жетілдіру және қойылған міндеттерді лайықты орындау бойынша өз алдына мақсат қойған және қоя білетін біздің ұжымымыздың арқасында, осы жолды лайықты түрде өте алдық. Біз өз қызметімізде Елбасымыз Н.Назарбаевтың: «Өткенге басымызды иеміз, ертеңге қарап білек сыбанамыз» деген нақыл сөздерін негізге аламыз. Осының арқасында біз жаңа жетістіктерге қол жеткіздік және бірінші болуға талпынамыз, заманауи және тиімді шешімдерді ұсынамыз. Біз көп белестерден өттік және мемлекетімізді дамытуда Президенттің Жолдауымен айқындалған жаңа міндеттерге қазынашылық органдарының қызметкерлері оларға қоғам мен мемлекет тарапынан көрсетілген сенімді орындауға және ақтауға ұмтылатын болады деп сенімдіміз.

  Сансызбай БЕЙСЕНОВ,
Ақмола облысы бойынша қазынашылық
департаментінің басшысы

Ел гүлдену үшін

Бүгінгі күні Қазақстанда сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске жалпы мемлекеттік мәртебе берілді, қоғамдық және саяси күштермен бірлесіп, оның көріністерін болдырмау және шектеу бойынша кең ауқымды сыбайлас жемқорлыққа қарсы компания жүргізілуде.

Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің алғашқы күндерінен бастап Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев біздің барлығымызда бір қамқорлық - Қазақстан халқының әл - ауқаты және Бір мақсат-Отанымыздың гүлденуі екенін әрдайым атап көрсетеді.

Қазақстан үшін сыбайлас жемқорлықты жеңу мемлекеттік саясаттың басты бағыттарының бірі болып табылады, оның басымдылығы Мемлекет басшысының "Қазақстан-2050"Стратегиясында айқын көрсетілген.

Президенттің Қазақстан халқына Жолдауларында сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған белгілі бір міндеттер қызыл сызықпен өтуде.

2014 жылғы 26 желтоқсанда Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы бекітілді.

Оның негізгі бағыттары мемлекеттік қызмет саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл; квазимемлекеттік және жеке сектордағы қоғамдық бақылау институтын енгізу; құқық қорғау және сот органдарында сыбайлас жемқорлықтың алдын алу; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет деңгейін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша халықаралық ынтымақтастықты дамыту болып табылады.

Сыбайлас жемқорлық - жағымсыз құбылыс қазіргі қоғам талап ететін, тұрақты түрде мұқият зерделеуді, жүйелік ұстанымды, кешенді және жедел қарсы іс-қимыл. Елдегі сыбайлас жемқорлықтың деңгейі мен ауқымы экономикалық дамуды тежейді, инвестициялық ахуалға кері әсерін тигізеді, елдің имиджін, Қазақстан Республикасымен ынтымақтастыққа халықаралық мүдделілікті төмендетеді.

Соңғы жылдары сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы нормативтік құқықтық база ұлттық заңнаманы қазіргі халықаралық стандарттарға жақындатқан заңдар жетілдірілді.

Тиісті нормативтік құқықтық актілерді, жеңілдіктерді әзірлеу және қабылдау және үкіметтік емес қоғамдық ұйымдар арасында әлеуметтік мемлекеттік тапсырысты орналастыру түріндегі азаматтық қоғам институттарын дамытуды мемлекеттік қолдау халықтың сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтегі белсенділігіне алып келді.

Заңнамаға сәйкес барлық мемлекеттік органдар, ұйымдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері және лауазымды тұлғалар өз құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге міндетті. Үкіметтің 2015 жылғы 30 желтоқсандағы қаулысымен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық фактісі туралы хабарлаған немесе сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте өзге де жолмен жәрдемдесетін адамдарды көтермелеу қағидалары бекітілді.

Атап өту қажет, бұл тұлға, жалған ақпаратты хабарлаған белгіленген тәртіппен жауапты болады заңға сәйкес.

Президенттің "Төртінші өнеркәсіп революциясы жағдайында дамудың жаңа мүмкіндіктері" Жолдауында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды жалғастыруға және пара берушілер мен пара алушыларға қарсы шараларды күшейтуге баса назар аударылған.

Мемлекет басшысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты жетілдіру жөніндегі шаралар туралы тапсырма берді.

Мемлекеттік қызметшілердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын қалыптастыру және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаментінде іс-шаралар жоспары әзірленді және бекітілді. Бұл тәртіптік комиссия қызметін құру және ұйымдастыру, сенім телефонын орнату, шағымдар мен ұсыныстарға арналған жәшік, азаматтарды қабылдау кестесі және басқа да іс-шаралар бекітілді. Орындауға түскен қаржылық құжаттарды негізсіз қайтару фактілеріне жол бермеу бойынша күнделікті жұмыс жүргізілуде.

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету үшін қызметкерлердің сауаттылығы мен кәсібилігі маңызды емес. Осыған байланысты департаменттің, аудандық (қалалық) қазынашылық басқармаларының қызметкерлері арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша уәкілетті органдар өкілдерінің қатысуымен семинарлар, дәрістер өткізіледі, заңнама және нормативтік құқықтық актілер зерделенеді.

Сыбайлас жемқорлық проблемасы қандай да бір дәрежеде мемлекеттік қызметтердің барлық органдарын қозғайды. Оған қарсы күрес-мемлекеттің және бүкіл қоғамның тұрақты қамқорлығы.

Дамыған елде өмір сүру үшін ...

Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев жақында Қазақстан халқына арнаған Жолдауында еліміздің табысты дамуының қарқынын атап өтіп, жаңа бағыттарды атап өтті. Олардың ішінде: халық табысының өсуі; өмір сүру сапасын арттыру; өмір сүрудің қолайлы ортасын құру; азаматтардың қажеттіліктеріне бағдарланған мемлекеттік аппарат; тиімді сыртқы саясат; әрбір қазақстандықтың елдегі қайта құру процестеріне қатыстылығы.

2017 жылы біз "100 нақты қадам" Ұлт жоспары негізінде жүргізілетін Елді үшінші жаңғыртуды іске асыруға кірістік. Оның басты міндеті елдің жаһандық бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін экономикалық өсудің жаңа моделін қалыптастыру болып табылады.

Қазақстан Президенті өзінің биылғы Жолдауында Үкіметтің, мемлекеттік органдар мен мемлекеттік компаниялардың одан арғы жұмысының басты басымдығы қазақстандықтардың әл – ауқатының артуы, ал бұл-табыс пен өмір сүру сапасының артуы болуы тиіс екенін айқындады. Біздің еліміздің тұрақты дамуы өмір сүру деңгейін одан әрі арттыруға үлкен үміт тудырады.

Стратегиялық құжаттың негізгі және маңызды бағыттары бұрынғысынша білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік сала, экономика және бизнес, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес болып табылады. Жолдауда агроөнеркәсіп кешенін, ғылымды, спортты, ішкі туризмді, экспортқа бағытталған экономиканы дамытуға да баса назар аударылды.

Мемлекет Басшысының саясаты экономиканың инновациялық әлеуетін арттыруға бағытталған,кәсіптік білім беру жүйесін, коммуналдық саланы барынша дамытуға шақырады.

Инфрақұрылымға, автомобиль жолдарының құрылысына көп көңіл бөлінді. Президент кезекті рет Орта және шағын бизнестің мәселелерін назардан тыс қалдырмады.

Ұлт көшбасшысы қарапайым қазақстандықтардың өмірін жақсарту бағытын берік және дәйекті түрде ұстауда. Оларға 2019 жылғы 1 қаңтардан бастап ең төменгі жалақыны бір жарым есе арттыру тапсырылды, ол ең төменгі күнкөріс деңгейіне байланысты болмауы тиіс. Сонымен қатар, ол 5 жыл ішінде барлық көздерден білім, ғылым және денсаулық сақтау шығындары ЖІӨ-нің 10% - ға дейін көтерілетінін атап өтті.

         Мемлекет пен қоғам арасындағы қашықтықты қысқарту үшін Президент тұрақты кері байланыс, адамдарға мемлекеттік саясаттың нақты шаралары мен нәтижелерін талқылау және түсіндіру қажеттігін атап өтеді. 

Сондықтан Мемлекет басшысы мемлекеттік басқару академиясына Назарбаев Университетімен бірлесіп "жаңа формация басшысы" бағдарламасын және басшылық лауазымдарға тағайындау кезінде қайта даярлаудың арнайы курстарын әзірлеуді тапсырды. Еңбекақы төлеудің жаңа моделінің арқасында мемлекеттік қызметтің тартымдылығы артты,кадрлардың кетуі азайды.

Елбасы Орта білім беру жүйесіне НЗМ тәжірибесін, әдістемесі мен стандарттарын енгізуге ерекше мән береді, сондай-ақ Назарбаев Университетінің үлгісі бойынша өңірлік ЖОО құруды тапсырды. Сондай-ақ Президент мектептердегі қауіпсіздік пен психологиялық ахуал мәселелеріне назар аударды.

2019 жыл Жастар жылы деп жарияланды, өйткені олар осы бастамаларды жалғастыруы тиіс.

Бұл Жолдау қазақстандықтардың болашақ ұрпақтары гүлденген, дамыған елде өмір сүруіне бағытталған.

Президент соттарға сенім деңгейін арттыруды, құқықтың үстемдігін қамтамасыз етуді және сот жұмысының заманауи форматтарын енгізуді жалғастыруды, сондай-ақ құқық қорғау жүйесіне өзгерістер енгізуді тапсырды.

Әрбір бағыт маңызды және ерекше назар аударуға тұрарлық. 6 бағыт бойынша міндеттерді орындау қоғамымыздың тұрақтылығын одан әрі нығайта түседі, қазақстандықтардың әл-ауқатын арттырады. Жолдауды толық қолдай отырып, біз оны жүзеге асыруға бар күш-жігерімізді жұмсаймыз.

Мемлекет басшысының Үндеуі біздің мемлекетіміздің дамуының кезеңді шетіне айналды және біздің Қазақстан одан әрі де табысты дамитынымызға сенім білдіреді. Өйткені біздің әрқайсымыз әлемнің дамыған 30 елінің қатарына кіретін елде өмір сүргісі келеді.

 

Сансызбай БЕЙСЕНОВ,

Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаментінің басшысы                                                  

«Мектепке жол»

2018 жылдың 1 тамызынан бастап  2018 жылдың 30 қыркүйегіне дейін жалғасатын жыл сайын Қазақстанда өткізілетін бүкіл республикалық «Мектепке жол»  қайырымдылық акциясы басталды. Акцияның негізгі мақсаты –табысы аз және  көп балалы отбасыларына, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дейін дайындық кезінде, материалдық және әлеуметтік себептермен, мектепке келмеуіне жол бермеу.

Іс-шара аясында Ақмола облысы бойынша қазынашылық Департаментінің  қызметкерлері «Мектептке жол» акциясы бойынша             Көкшетау қаласының №4 орта мектебінің 1-сынып оқушысына киімдер, аяқкиім және мектепке керек-жарақтарды (құжатқана жабдықтары) сатып алуға қаржылай көмек көрсетті.

Бұл акцияға қатысу -  кез-келген Қазақстан Республикасының азаматына үшін игі іс.

Ақмола облысының қазынашылық органдарының қызметкерлері оқушыларға алдағы жаңа оқу жылында денсаулық және оқуда сәттілік  тіледі.

Семинар-кеңес

Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаментімен 2018 жылғы 26 – 27 шілдеде Биржан сал ауданда, Жөкей ауылында Департамент бөлімдердің басшыларымен және аудандық (қалалық) басқармаларының басшыларымен көшпелі Алқа және семинар-кеңес өтті.

2018 жылға арналған «Ел жүрегі – Астана» бірыңғай республикалық медиа-жоспарына сәйкес «Бес институционалдық реформаны жүзеге асыру жөніндегі 100 нақты қадам - Ұлт жоспары» 98 қадамын жүзеге асыру шеңберінде «Селолық округ, ауыл, село, кент, аудандық маңыздағы қаланың дербес бюджеті»» тақырыбына семинар өткізілді.

Алқа отырысында Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаментінің 2018 жылғы I жартыжылдық жұмыс қорытындылары мен 2018 жылғы II жартыжылдыққа арналған міндеттер талқыланды.

Мемлекеттік қызметші күні

Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті Мемлекеттік қызметші күніне Ақмола облысы бойынша 15 маусым ардагерлерімен кездесу мемлекеттік қызметтің жұмыс істеді көп жыл Департаментінде.

Алғыс сөздерімен көп жылғы адал еңбегі үшін және тілектерімен денсаулық, ұзақ ғұмыр сөз сөйледі басшысының орынбасары Жапарова Бакыт Кажикакимовна, сондай-ақ қызметкерлері қазынашылық Департаменті.

Мемлекеттік қызметші күні

Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті Мемлекеттік қызметші күніне Ақмола облысы бойынша Денсаулық сақтау басқармасы «Щучье балалар үйі» ММ-сі материалдық жабдықталу қаржыларды жинау мақсатында департамент қызметшілердің арасында қайырымдылық марафоны дайындап өткізілді.

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық комитеті

010000, Астана қ. Жеңіс даңғ., 11

Сайтты жасаған: ҚР ҚМ Қазынашылық комитетінің Ақпараттық технологиялар басқармасы

1414
Қазынашылықтық ақпараттық жүйесі туралы сұрақтар үшін

Мәтінде қате бар ма? Қатені тышқанмен
белгілеп алыңыз да, CTRL+ENTER басыңыз

+7 (7172) 717435
Қазынашылық комитетінің сайты туралы сұрақтар үшін
Яндекс.Метрика