Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаменті - Қазақстан Республикасынын Қаржы министрлігі Қазынашылық комитеті
Menu
+7 7172 717312

kk_mfrk@minfin.gov.kz
Кіру Тіркелу │ Жабық ақпаратқа кіру үшін

Аккаунтқа кіру

ММ/КСС коды *
Құпиясөз *
Запомнить меня

Тіркелу

Жұлдызшамен (*) белгіленген міндетті түрде толтыру қажет.
ММ/КСС аты *
ММ/КСС коды *
Құпиясөз *
Құпиясөзді қайта енгізіңіз *
Email *
Еmail-ді қайта енгізіңіз *

Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаменті

г. Астана

Үстел теннисі бойынша Спартакиада

Астана қаласының мемлекеттік мекемелерінің қызметкерлері арасында өтетін жыл сайынғы қалалық Спартакиада аясында 2019 жылдың     16 наурызында үстел теннисінен өткен жарысқа Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаментінің қызметкерлері белсене атсалысты. Жарыс қорытындысы бойынша Департамент 4 орынға иеленді. Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаменті.

Шахмат пен дойбыдан Спартакиада

Астана қаласының мемлекеттік мекемелерінің қызметкерлері арасында өтетін жыл сайынғы қалалық Спартакиада аясында 2019 жылдың   2 наурызында шахмат пен шашкадан өткен жарысқа Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаментінің қызметкерлері белсене атсалысты.

Жарыс қорытындысы бойынша Департамент шахмат бойынша  10 орынға және дойбы бойынша 5 орынды иеленді.

Шаңғыдан Спартакиада

Астана қаласының мемлекеттік мекемелерінің қызметкерлері арасында өтетін жыл сайынғы қалалық Спартакиада аясында 2019 жылдың    17 ақпанында шаңғыдан өткен жарысқа Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаментінің қызметкерлері белсене атсалысты. Жарыс қорытындысы бойынша Департамент ерлер арасында  II және III орынды, әйелдер арасында II орынды иеленді.

Қазынашылық жүйе, қаражатты тиімді басқарады

Қазақстанның қазынашылық жүйесінің 25 жылдығы қарсағында атаулы мерейлі күн жақындаған сайын, қызығы мен қиындығы мол өткерген жолымызды ой елегінен өткізіп, межелеген болашағымызды пайымдаймыз.

Алдымен қазынашылықтың атқаратын қызметін,  қазынашылықтың құрылу тарихын есімізге түсірсек. Қазынашылық тарихи тұрғыдан мемлекет байлығының сақталуына жауап береді, салықтар, салымдар, баж салығын өндіріп алуды ұйымдастырады және мемлекеттік мұқтаждықтарға қаражат бөледі, сондай-ақ ақша эмиссиясына, шақа соғуға жауапты. Қазынашылық – ақша қаражаттарын тиімді жұмсау және сақталуын қамтамасыз ететін қаржылық орган.

Мемлекеттік қаржыға жауапты мемлекеттік органдардың құрылуына және жетілуіне көптеген факторлар әсер етті. Мемлекеттік қаржыны тиімді басқару жүйесін құру, жаңғырту әрі дамыту – әртүрлі елдердің қазынашылық органдарының басты міндеттерінің бірі.

Қазақстанның қазынашылық жүйесінің қалыптасуы мен дамуы біздің мемлекетіміздегі маңызды оқиға Тәуелсіздік алуымызға байланысты. Мемлекеттігіміздің өсуі және нығаюы, бюджетке түсімдердің және қаражат шығыстарының біртіндеп өсуі мемлекеттік қаржылық басқаруды және қаржылық жүйені қайта құруды реформалауды талап етті. Туындаған барлық мәселелерді шешу салдары «Қазақстан Республикасы қаржы министрлігінің Қазынашылығын құру туралы»  Қазақстан Республикасы Президентінің 1994 жылғы 27 қаңтардағы Жарлығына қол қою болды.  

Қазақстан қазынашылығы кірістер мен шығыстар бойынша бақылауды жүзеге асырады, бюджет қаражаттарының мақсатты жұмсалуына жауап береді, ақша ағынының қозғалысын оңтайландырады, бюджет қаражатын шоғырландыруды, олардың жұмсалуының ашықтығын, оларды тиімді басқаруды қамтамасыз етеді, бюджеттік заңнаманы әзірлеуге қатысады және оның атқарылуына бақылау жасайды.

Қазынашылық өз қызметі кезеңінде мемлекеттің бюджеттік ағынын басқарудың барлық қыры шоғырланған, келешегі мол, дамыған қаржы институты ретінде өзін көрсете білді.

2004 жылы бірыңғай ақпараттық ортаны қамтамасыз ету үшін қазынашылық органдары жаңа ақпараттық жүйеге көшті. Сарапшылардың пікірі бойынша Қазақстанның қазынашылық жүйесінің тәжірибесі басқа елдерге үлгі болатындай, жоғары бағаланып, бірегей жүйе ретінде танылды.

2011 жылы қазынашылық органдарының жұмыс тиімділігін неғұрлым жоғарылатқан, соған сәйкесті бюджетті атқарудың сапасын арттырған қаржылық құжаттарды  онлайн-режимде өңдейтін «Қазынашылық – клиент» жүйесі енгізілген болатын.

Сонымен қатар 2012 жылы  бюджеттік қаражаттың атаулылығы мен мақсаттылығы – бюджеттік қағидатына сәйкестігіне арналған квазимемлекеттік сектор субъектілерінің шоттарына қызмет көрсету басталған еді.

Одан әрі бюджеттік шығыстардың тиімділігін түпкілікті жақсарту үшін 2017 жылы «Құрылыс бойынша мемлекеттік сатып алуды қазынашылық қолдау» жобасы енгізілді. Аталған жобаның мәні - құрылысқа шарттарды іске асырған кезде бюджет шығыстарын мониторингін жасау.

           Қазіргі кездегі қазынашылық жүйесі Қазақстанның қаржылық жүйесінің басты бөлігі болып отыр. Қазынашылық мемлекеттік органдардың алдына қойған міндеттерін орындау үшін уақытылы кірістерді есептеп, қаржылық ресурстармен жеткілікті қамтамасыз ету жолымен ақшалай ағынның ашықтығы мен шұғыл жүргізілуін қамтамасыз етеді. Процестерді тек барынша автоматтандыру, алдыңғы қатарлы озық технологияларды пайдалану және әкімшілік және техникалық тәртіпті оңайлату жағдайында ғана стартегиялық міндеттердің бірі - қоғамдық қаржы жағдайы туралы ақпараттың ашықтығы мен қолжетімділігін қамтамасыз етуді шешуге мүмкіндік береді.

Жалпы, нәтижесі сөзсіз әсерлі, бірақ бұл қазынашылық қызметінің шығар биік шоқтығы емес, келешекте атқарылатын бірнеше жобалар бар:

Мемлекеттік қаржының өтімділігін тиімді басқару. Мақсаты – Үкіметпен экономикаға уақытша талап етілмейтін бюджет қаражатымен жұмыс істеу. Нарық мөлшерлемесі бойынша Бірыңғай қазынашылық шоттардың уақытша бос қаражатын банктерде орналастыру нарық өтімділігін қолдаудың пайдалы әрі керекті құралы болуы мүмкін;

ҚЕХС-на сәйкес бюджеттің барлық деңгейінде одан әрі шоғырландыру үшін есептеу әдісі бойынша ақша ағыны мен жұртшылықтың аталған есептеріне қол жеткізу мүмкіндігі үшін шоғырландырылған қаржылық есептемені ұсыну;

Бюджет қаражатын жұмсауға дейін бұзушылықтарды болдырмауға мүмкіндік беретін бүгінде ішкі аудит органдарымен анықталатын бұзушылықтарға жол бермеу бөлігінде алдын-ала және ағымдағы бақылау кезеңінде қазынашылық қызметті кеңейту және күшейту. 

Қазынашылық жүйесі құрылғаннан бастап, әрине, аз ғана уақыттың ішінде, Қазақстанның қазынашылығы бюджет жүйесінің бір буыны ретінде мемлекеттік қаржыны басқару жүйесіндегі лайықты әрі өзекті орын ала отырып, орасан зор қалыптасу және даму жолынан өтті.

Әрине, осының барлығы қазынашылықта еңбек ететін сауатты әрі білікті қызметкерлерінің жұмысы арқасында. Осы сәтті пайдалана отырып, әріптестерімді мерейлі күнмен құттықтаймын, біздің осы ортақ ұлы ісімізді табысты дамытуға қомақты үлесімізді қоса берейік!

Автор:Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаментінің басшысы Токбаев Рахат Кельдибаевич

https://pdf.egemen.kz/2019/01/

«Мемлекеттік тіл – мемлекеттік қызметте» байқауы

 Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаменті 2018 жылдың       23 қарашасында «Рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасын іске асыру аясында Астана қаласының Тілдерді дамыту және архив ісі басқармасының ұйымдастыруымен өткен мемлекеттік қызметшілер арасындағы «Мемлекеттік тіл – мемлекеттік қызметте» байқауына  белсене қатысты.

Аталған байқауда «Қазына» тобы тіл мәдениетінің үздік үлгісін көрсетіп, III орынды иеленді.

Департаментке жүлделі орын алғаны үшін диплом және естелік сыйлық табысталды.

 

Б.Б. Сыдықованың мақаласы

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Төртінші индустриалды революция жағдайында жаңа даму мүмкіндіктері» атты Жолдауын жүзеге асыру аясында Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаменті басшысының орынбасары Б.Б. Сыдыкованың «Тиімді басқару үшін жауапты» атты сұхбаты «Мемлекеттік қызмет» журналының 2018 жылғы  шілде-тамыз айында №4 (108) болып жарық көрді.

Астана қаласы бойынша қазынашылық департаментінің басшысы Р. Тоқбаевтың мақаласы

2018 жылдың 25 қазанында "Казахстанская правда" республикалық газетінде Астана қаласы бойынша қазынашылық департаментінің басшысы Р. Тоқбаевтың "Кәсіби реттеу" атты мақаласы жарыққа шыққан болатын. Біз Қазынашылық комитетінің ресми сайтында осы мақаланы жариялауды жөн көрдік. Назарларыңызға аталған мақаланы ұсынамыз.

Р.Тоқбаев. Профессиональное регулирование 

В связи с принятием нового Закона о государственных закупках в Республики Казахстан удалось значительно автоматизировать процедуры государственных закупок, улучшить открытость и прозрачность информации обо всех процессах государственных закупок, начиная с планирования, заканчивая регистрацией и оплатой контракта.

Вместе с тем, несмотря на достижения, количество коррупционных правонарушений в сфере государственных закупок не уменьшилось. Длительные сроки рассмотрения документов по государственным закупкам конкурсной комиссией, органами внутреннего аудита и судебными органами ставят под угрозу своевременное освоение бюджетных средств и достижения конечных результатов бюджетных программ государства.

Расплывчатость квалификационных требований создают значительные коррупционные риски для участников государственных закупок, одним из результатов которых выходит отмена конкурсов и закуп из одного источника. Из существующей практики наибольшее количество случаев отмен либо опротестования итогов процедур наблюдается по причине несоответствия квалификационным требованиям. Достоверность информации по квалификационным и специальным квалификационным требованиям проверяется заказчиком, организатором государственных закупок, органами внутреннего государственного аудита на любой стадии государственных закупок. И это при том, что национальных стандартов соответствия квалификаций на те, или иные виды товаров, работ и услуг в настоящее время нет.

Для уменьшения коррупциогенных рисков предлагаем законодательно ограничить сроки принятия судебных исков и претензий по квалификационным требованиям до заключения и регистрации договоров, то есть до их вступления в юридическую силу. Кроме того, передовая международная практика показывает, что при делегировании определения квалификационных требований профессиональным саморегулируемым организациям, сроки государственных закупок можно сократить с нескольких месяцев до нескольких дней, при этом полностью искоренить коррупцию в этом вопросе.

Например, при государственных закупках в Республике Корея заказчики не определяют квалификацию поставщиков. Квалификация определяется службой государственного заказа по согласованию с независимым сообществом компаний и правительственных организаций, которые ранжируют поставщиков по их квалификации, способности, сфере деятельности и другим параметрам, и размещают в системе центра управления государственными закупками – KONEPS, которая предназначена для обеспечения взаимодействия потребителей (государственных органов) и поставщиков товаров, работ и услуг. Работа KONEPS организована через единый портал, в котором реализованы все необходимые функции в соответствии с ролью пользователя в закупочном процессе. При этом система KONEPS не является изолированным комплексом. Система интегрирована с более чем со 140 внешними информационными системами и базами данных, которые обеспечивают эффективность использования системы закупок в каждодневной операционной работе. Такими, как Национальное налоговое управление, строительные инспекции, промышленные ассоциации, кредитно – рейтинговые агентства и т.д.

Оценка и квалификация поставщиков самими профессиональными организациями, позволят искоренить коррупцию и минимизировать судебные тяжбы.

Глава государства в своем послании «Рост благосостояния казахстанцев: повышение доходов и качества жизни» от 05 октября 2018 года  отметил, что «…В целом, бизнес должен думать не только о прибыли, но и совместно с государством обеспечивать безопасность и комфорт для наших граждан.». «…ответственность за качество и безопасность предлагаемых товаров и услуг ложится на бизнес-сообщество.».

Законодательство Республики Казахстан также позволяет определять профессиональную пригодность субъектов предпринимательства в рамках Законов Республики Казахстан «О саморегулировании» и  «О НПП «Атамекен».

Так, основной целью Закона «О саморегулировании» является:

- усиление ответственности участников рынка перед потребителями, в данном случае перед государственными органами и квазигосударственным сектором;

- зависимость членов саморегулируемых организаций от их деловой и профессиональной репутации;

- недопустимость вмешательства в деятельность саморегулируемых организаций со стороны государственных органов.

Также саморегулируемые организации вправе разрабатывать правила и стандарты, направленные на обеспечение следующих целей:

- повышение качества и безопасности товаров, работ и услуг, производимых ее членами;

- предупреждение действий, вводящих в заблуждение потребителей относительно качества товаров, работ и услуг.

Саморегулируемые организации в соответствии с законодательством обязаны:

- в пределах полномочий принимать меры по недопущению нарушения прав и законных интересов потребителей товаров, работ и услуг;

- осуществлять анализ деятельности своих членов на основании отчетов;

- доводить до государственных органов информацию о нарушениях ее членами законодательства РК.

Кроме того, саморегулируемые организации обязаны обеспечить доступ к следующей информации:

- об условиях, способах и порядке обеспечения ответственности членов саморегулируемых организаций перед потребителем за производимые ими товары, работы и услуги;

- о случаях привлечения членов организации к ответственности за нарушения Законов Республики Казахстан;

- о любых исках и заявлениях, поданных в суды.

Общность деятельности саморегулируемых организаций исключает коррупцию.

Как видно из вышеперечисленного, профессиональные организации могут и обязаны регулировать друг друга на предмет профессиональной пригодности, деловой репутации и защиты интересов потребителей товаров, работ и услуг.

Контроль и координацию деятельности саморегулируемых организаций в процессе определения стандартов квалификации и профессиональной пригодности субъектов предпринимательства, а также во избежание государственного вмешательства, предлагается передать НПП «Атамекен», которая в соответствии с Законом Республики Казахстан «О НПП «Атамекен» выполняет  следующие задачи:

- организация эффективного взаимодействия субъектов предпринимательства и их союзов, саморегулируемых организаций в сфере предпринимательской деятельности с государственными органами;

- содействие созданию благоприятных правовых, экономических и социальных условий для реализации предпринимательской инициативы в Республике Казахстан;

- развитие межотраслевых, отраслевых и региональных ассоциаций (союзов);

Предметом деятельности Национальной палаты является:

- деятельность в сфере организации поддержки и развития предпринимательства;

- ведение рейтинга поставщиков товаров, работ, услуг;

- проведение аудита.

По мнению экспертов, сфера государственных закупок занимает значительный объем в экономике Казахстана, соответственно нужны не временные, а постоянно действующие Правила и процедуры по определению квалификации поставщиков, как части процесса государственных закупок, наиболее подверженной коррупционным рискам.

Таким образом, регулирование конкурсными комиссиями, организаторами конкурса, государственными органами предпринимательской деятельности, в части определения их квалификации и допуска к государственным закупкам, должно осуществляться бизнес средой в лице саморегулируемых организаций, путем их классификации и передачи в единую информационную систему, где необходимо предусмотреть перекрестный контроль данных с данными государственных органов. 

Вышеуказанные меры позволяют самому бизнес-сообществу защитить субъекты предпринимательства от недобросовестных конкурентов и помочь государству и обществу искоренить коррупцию в сфере госзакупок.   

Қарттарым-асыл қазынам

Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаменті 2018 жылдың     01қазанында қазынашылық қызметінің зейнеткер-ардагерлері қатысқан «Қарттарым-асыл қазынам» атты мерекелік іс-шарасын өткізді.

Іс-шара барысында ардагерлер өздерінің еңбек жолындағы естеліктерін ортаға салып, қазынашылық департаментінің ұжымына алдағы уақытта зор табыстар мен жетістіктер тіледі.

Ардагерлердің құрметіне концерттік бағдарлама мен мерекелік үстел ұйымдастырылды.